tirsdag 21. juli 2009

Bestemordi

I over et døgn har vi + Ole Kristian (som foressten digge bloggen våres, og oss såklart, mest i verden. Han kommer nok til å felle en tåre fordi han føle seg så beæra over å være med) likt å tru at vi har levd i gamledaga. Ikke at vi vet helt kordan årstall vi har befunne oss i, bare at det e gamledaga. ALT har vært på plass, og nu kan dåkker få se kor flott vi har(ja, for vi e fortsatt inne i den her tidsperioden) det i våre eldre dager!

Rekkefølge: Tilfeldig

God morgen... SOLSTRÅLÆRSH!
Svampeole Firkant
Eirin drakk iskaffe på Alfa, tenkju Anita
This is for you, Hasse!
Blues brothers - 3 in 1
Vi har hatt regulering
Sol ute, sol inne, sol brille!
Passionforfashion.blogg.no
Speilbilde! NOOO! ME EYES!!!
Ole har fin sykkel, bare vent å se, det har vi og!
Se mitt skjø'ørt
Mari drakk også iskaffe
Midnattsrocken?!
Hei, jeg heter Ole Kristian og stikker deg ned med alle beina mine!
Kyss meg, æ e egentlig en prins(esse)
Alfa Omega, gogogo
Ane: WE LOVE YOU!
(big size, original)
Søtt
Eirin tok buksa til Ole, fint
Valgfri tolkning
Sjekk den sykkelen, da!
Vi skate'a
Sykkelposering
Typisk
Peace&Love er mitt liv
Sykkelposering 2
Ho æsså fårnøøøyd
Talviksvingen<3>

4 kommentarer:

Ane sa...

Det vakke berre boblannes bra, det va fantastisk-deilig-hærlig-uimotståelig-storslagent-brusbobbelt-bra:D

Mari Clementine sa...

Åhmææææn!

foressten: helt superultrasonic bra bilde, Ane!

Marianne sa...

æ lika dåkker:D

fjertrud sa...

:D